У нас в гостях Олег Скрипка!

2 4

Успешный и неугомонный Олег Скрипка & джаз-кабаре «Забава» утолит эстетическую жажду поклонников на фестивале «Джаз Коктебель 2010». Фестиваль пройдет с 9 по 12 сентября в Коктебеле, Крым.

Задать открытые и откровенные вопросы вы сможете 21 июля участникам web-конференции Олегу Скрипке и арт-директору фестиваля «Джаз Коктебель» Андрею Слабинскому. Авторы самых джазовых и забавных вопросов получат подарки - билет на фестиваль и диск с автографом!

Ответы 26

марго:
0
Что побудило О. Скипку выступить на "Джаз Коктебель"? Были ли какие-то интересные предвестники, случайности... что-то судьбоносное... или частное? Был ли Олег Скрипка на фестивале "Джаз Коктебель", просто как слушатель? Его впечатления? Джазовые импровизации для Олега - это коммерция или так душа требовала?)
Олег Скрипка:
У нас ще в минулому році були дискусії, щоб потрапити на «Джаз Коктебель», але на той момент в мене ще не було реалізованого джазового проекту. Але я знаю, що «Джаз Коктебель» - це формат набагато ширше, ніж просто джаз. І проект, який я анонсував цієї весни – «Джаз Кабаре» - це теж набагато ширше, але в принципі це ретро-музика 30-40 років і нові обробки старих пісень моїх власних та радянських . Я ніколи не був на «Джаз Коктебелі», але багато моїх знайомих, які там були і працювали, розказували, я бачив відео, я знаю перелік артистів, організаторів… Тобто це – цікава, професійна подія, яка знакова для України. Ясна річ, для мене буде статусно і дуже почесно приїхати на «Джаз Коктебель», але це буде також дуже відповідально. Будуть люди, які з джазом знайомі, і вони як раз будуть спостерігати, як я буду імпровізувати. І якщо людина питає, чи комерція для мене імпровізації, це означає що вона не дуже знайома з моєю творчістю. Людина, яка займається комерцією, не створює кожний рік чи два роки новий проект. Тобто ясно, що є імпровізація в проектах, в образах, в музиці.

Понравился ответ? Поделись:

Надя:
0
Олег, вы были на "Славянском Базаре" в этом году! Ваши впечатления от публики? В Витебске вы были впервые? И расскажите, пожалуйста, как вам "Чердачок" в Витебске?) Вы были там замечены!)И должна сказать, вы были СУПЕР!
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Олег: У Вітебську ми вже вдруге. Перший раз ми були з ВВ десь два роки тому і ми грали в тій великій залі, в якій відбуваються основні події «Слов’янський базару». Я знав, що «Слов’янський базар» дуже добре організований, але там відбувались ті події, які мене в музичному плані ніколи не цікавили. І тут вперше «Слов’янський базар» пішов на такий творчий експеримент (я знаю чому: там з’явилась така людина – Олег Тіхонов, мій гарний знайомий, він став продюсером чи сопродюсером «Слов’янського базару»). Олег пішов на такий сміливий експеримент – вів етнічну та джазову сцену в «Слов’янський базар». Це сміливий крок. І сталось так, що я був в прямій конкуренції з Тото Кутуньо, тому що він грав на одній сцені, а я грав на інший. Тобто треба було відтягнути публіку від Тото Кутуньо. Така публіка знайшлась, я просто знаю, що білоруський слухач – це інтелігентна публіка і там є не тільки любителі ВВ, але вони люблять і джаз, дійсно розуміються. І, судячи по тому, як публіка сприймала і з дуже позитивних відгуків після події, я думаю, що «Слов’янський базар» має шанс стати дуже серйозним статусним фестивалем на просторі СНД, як мінімум. І буде запрошувати цікавих артистів в тому числі і для мене.

Андрей: Я хотел бы добавить предысторию того, как это все родилось. В прошлом году «Джаз Коктебель» сделал вылазку в «Чердачок», в течение недели (это был полный андеграунд, несмотря на то, что это было под крышей, то есть нас пугали тем, что нас прикроют и мы не имеем права этого делать) мы прослушали 23 белорусских коллектива в течение недели и после этого мы с абсолютно открытым сердцем пригласили Родиона Басса (это генеральный директор «Славянского базара») в Коктебель, чтобы он открыл для себя белорусских музыкантов. У нас было пять белорусских проектов, таких альтернативных, которые не попадают на «Славянский базар». Он открыл их для себя в Коктебеле, он услышал другую белорусскую музыку и, собственно говоря, с этого пошло дружеское сотрудничество, когда и Олег Тихонов получил большой аукцион, чтобы проводить такие альтернативные программы. Я считаю, что это прекрасный пример сотрудничества между фестивалями, когда все обогащаются и самое главное – двигаются к чему-то лучшему, к прекрасному.

Понравился ответ? Поделись:

денис:
0
Андрею Слабинскому: расскажите о программе феста этого года. Что, по вашему мнению, стоит обязательно послушать?! Кто из хедлайнеров может стать для Украины "новым музыкантом". Также, как когда-то фестиваль открыл Нино и Карла Фриерсона!
Спасибо!
Андрей Слабинский:
Во-первых, хочу сказать, что целая сцена будет абсолютно новой для фестиваля. Потому что, хоть фестиваль и называется «Джаз Коктебель», джаз – это не самый главный элемент программы, всегда хотелось собрать каких-то интересных на наш взгляд, альтернативных музыкантов. В прошлом году, мы провели эксперимент в культовом совершенно месте - в саду Дома Волошина. Прямо возле дома поставили сцену и прямо в этом саду проходили джазовые концерты. Мы поняли, что вот на этом месте будет сцена, посвященная современному джазу. То есть не джазу, каким он был, а современному джазу, тому, что происходит сейчас в Украине, в Европе, в Америке, во всем мире. Джаз – импровизационная музыка. Такова концепция.
На этой сцене и дневные и ночные концерты, она представляет лучшие образцы европейского и американского современного джаза, импровизационной музыки. Большинство артистов никогда не были в Украине – это раз. Второе – на этой же сцене выступают те коллективы, которые мы отобрали в результате очень длительного процесса, мы получаем сотни заявок со всего СНГ, это, поверьте, внушительное количество.
И у нас есть очень простой принцип: мы пускаем музыкантов играть на фестиваль (потому что фестиваль дает хороший импульс для продвижения, как минимум в Украине) только после того, как мы познакомились с ними лично, и мы понимаем, что ими движет, что это за люди, вообще. Мы видим во всех наших участниках наших друзей. И самое главное – мы слушаем программу. Очень важно, чтобы программа была актуальна и интересна, заслуживала внимания. Так вот, на этой сцене в течение четырех дней выступают лучшие на наш взгляд образцы современного джаза и импровизационной музыки из Украины, Беларуси и России. Мы посвятили два месяца таким вот поездкам, мы провели целый препати тур по Украине, Беларуси и России. Соответственно, такая сцена. И, конечно же, стоит послушать Олега Скрипку :)
Кстати, по поводу самого первого вопроса, маленькая предыстория. Когда возникла идея с Олегом, у нас, честно говоря, уже и места не было, у нас был Андрей Макаревич, который пытался импровизировать в джазе, брал музыкантов, учился играть… Потом, когда появился Олег, мы раздумывали, и как-то самым немыслимым образом Макаревич отпал, корпоратив у него какой-то подтвердился :) Поэтому прекрасное место расчистилось для Олега. На главной сцене мы делаем джазовый большой день. От программы Олега я в полном восторге, особенно часть на украинские стихи – это ураган.
Мы очень хорошо знаем грузинскую музыку, мы много работали в Грузии, с грузинскими музыкантами. И то, что мы покажем в воскресенье на закрытии фестиваля, это лучшие аналоги грузинской музыки, лучшее, что есть сейчас в среднеазиатской музыке, на наш взгляд. Это группа абсолютно культового музыканта Далера Назарова, которая называется «Дети Памира». Каждый проект он называет по-своему. Мы сейчас каким-то немыслимым образом вытаскиваем их на закрытие фестиваля, и это то, что, поверьте, точно станет открытием. Как это стало открытием на «Славянском кольце» - это фестиваль, который собирает 70 тысяч человек изо всей Сибири. Из Москвы туда лететь далеко, дешевле из Европы :) Но вот из Сибири, изо всех прилегающих огромных округов – 70 тысяч человек. Вот это был главный гвоздь всей программы.

Понравился ответ? Поделись:

Света Довгань:
0
Олег, спасибо Вам огромное за Ваше неповторимое творчество! Скажите, где можно чаще всего в Киеве встретить Олега Скрипку в неформальной обстановке? Где Вы любите проводить время?
Олег Скрипка:
В Києві я живу і в Києві я працюю. Іноді можу вийти в театр, або, коли приїжджає хтось із іноземних артистів, сходити подивитись. В мене часто бувають інтерв’ю, я можу піти в якийсь ресторан київський. Але я вважаю, що в Києві таким людям, як я, дійсно немає куди податись. В мене є ініціатива: я хочу створити арт-кафе, де можна побачити Олега Скрипку в неформальній обстановці чи інших людей. І в мене взагалі є така амбітна ідея – створити в Києві латинський арт-квартал. Може, вибрати якусь вулочку і створити декілька кав’ярень. Але починати треба з однієї, де можна потусуватись, поспілкуватись, випити кави, побачити відомих людей. Те, що в світі завжди відбувається, в якихось кав’ярнях, – у нас такого немає. У нас те, що вважається фешенебельним, світським, богемним чи гламурним, воно не підходить для людей мого складу, для тих, хто грає рок-музику, джаз-музику чи класичну музику, для художників, літераторів та інших. От як раз таке місце я хочу створити.

Понравился ответ? Поделись:

Діна:
0
Олеже, чи плануєте ви розширювати свою джазову програму? Додавати нові пісні, змінювати склад бенду? Чи буде для Коктебелю щось особливе?
Олег Скрипка:
Я думаю, що ще рано щось змінювати, ми тільки створили цей проект. Треба програму «накатати», як кажуть, стабілізувати. Може пару пісень додасться. В мене є ідея, просто перекласти на українську мову фешенебельні хіти із радянського кіно. Наприклад, у мене є, я вважаю, мій непоганий переклад українською мовою «Сердце, тебе не хочется покоя». Може з українських хітів на кшталт «Черемшини» теж щось додати. Але програма і так велика, треба цю програму гарно презентувати, а потім вже щось інше створювати.

Понравился ответ? Поделись:

Надія:
0
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, як ви ставитесь до сучасної української музики? Як ви вважаєте, що треба зробити для того, щоб українські співаки не цуралися української мови у своїй творчості? Бажаю творчих успіхів.
Олег Скрипка:
Я дуже гарно ставлюсь до сучасної української музики, тому що в сучасній українській музиці (те, що я називаю сучасною українською музикою: це українська електроніка, український рок, український джаз, українська етніка, етно-джаз, експериментальна сучасна дійсно цікава музика) є велика кількість гарних виконавців. Єдине – не вистачає майданчиків, не вистачає якихось «рупорів», де це може звучати. Тих фестивалів, які є, «Джаз Коктебель», «Країна Мрій», може ще парочка якихось фестивалів, недостатньо. Це дуже мало. Також потрібно створювати якісь незалежні мас-медіа, які б пропонували таку музику. Тобто, щоб ця музика із музики елітарної стала доступною для всіх. Наприклад, я знаю гарних виконавців, Андрій знає гарних виконавців, фахівці знають, ті, хто занурюються в Інтернет чи їздять по фестивалям, вони знають. А більшість думає, що такого не існує. Це такі прості речі, які мають стати надбанням громадськості, а на сьогоднішній день вони знаходяться в андеґраунді.
Українські співаки не цураються української мови, треба просто, щоб ми їх почули. Дуже багато виконавців, які українською мовою володіють і пишуть просто прекрасні пісні. А що треба зробити, щоб ми це почули? Я не знаю. В мене на фестивалі є українські виконавці, там їх можливо почути. Я випускаю диски деяких виконавців на музичному видавництві «Країна мрій». Я хочу створити музичну передачу. Зараз ідуть перемови з «Нашим Радіо», я буду як діджей працювати на радіо, ставити українські пісні. Це я роблю своїми зусиллями, але треба, щоб нас було багато людей.

Понравился ответ? Поделись:

100:
0
Олег Юрьевич, джаз - это музыка, созданная чернокожими США, как и его детище и потомок реп-стиль. Когда мы услышим Ваши исполнения в стиле реп? И как вы относитесь к этой музыке? С уважением, любитель репа!
Олег Скрипка:
Олег: (сміється) Мені взагалі шкода чорношкірих, тому що вони щось вигадують в музиці, а білошкірі у них постійно забирають ці ноу-хау. У них ми джаз забрали, тепер вже і реп забирають у чорношкірих. А взагалі, з якою піснею ми засвітились на небосхилі шоу-бізнесу ще радянського, - це була пісня «Танці». Це ж чистий реп. Я починав з репа, тобто я вийшов з вулиць, я вийшов з кварталів. Тобто речитативом є якісь пісні. В чистому стилі реп, як Нагано співати… ну, не знаю. Чи має сенс. Можна якийсь реп-панк придумати. Якісь пісні я начитую. Ближче всього до репу може бути пісня «Світ». Пропоную послухати пісню «Світ», може вона Вам сподобається, як любителю репу.

Понравился ответ? Поделись:

Дарья с Лампочкой:
0
Олег, во время своей жизни во Франции посещали ли вы танцевальные кабаре? Мулен Руж, я имею в виду:) Понравилось? Спасибо.
Олег Скрипка:
Класне питання. Я в «Мулен Руж» не ходив, бо це для туристів. Я ходив в інші кабаре, які мають більше відношення до справжніх кабаре. Я працював в кабаре. І тому я почав так активно в Києві створювати цю кабарешну тусовку, тому що я вважаю, що це дійсно богемне життя, а не «Arena Plaza». Я працював в кабаре, яке називалось «Дике кабаре», це альтернативне кабаре, це вистави, які оновлюються майже кожного дня, тобто є кістяк і запрошуються інші артисти. От я був запрошеним до цього кабаре. В мене була дружина, у них була велика вистава в формі кабаре. Це була дуже класна вистава. І я, як чоловік, як фанат, з ними дуже багато їздив, багато їх бачив. А іноді, коли у них хворіли музиканти та актори, я замість них грав на сцені. Там треба було співати справжній французький шансон, вуса у мене були намальовані, трояндочка в піджаку.
І ходив в кабаре, де 20 дівчат топлес танцювали канкан, але не той туристичний канкан, який в «Мулен Руж» танцюють, а канкан дійсно кабарешний. Це дуже схоже на лялькову виставу «Необыкновенный концерт» Образцова. Це до кабаре дуже близько. У нас було заборонено в Радянському Союзі кабаре, а вони зробили таку нібито карикатурну форму кабаре.

Понравился ответ? Поделись:

Тарас:
0
Вопрос обоим гостям: Как вы думаете, каковы причины того, почему в Украине практически не развивается собственный современный джаз, с применением электронных, этнических инструментов? Где интересная, свежая, молодая, экспериментальная музыка? В соседних Польше, России, Беларуси можно назвать по десятку таких исполнителей, чего про Украину не скажешь.
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Олег: Я вважаю, що дуже у нас багато цікавих, молодих, розкішних виконавців. Є сцени, де це звучить. Ми можемо знайти диски, та в Інтернеті тим паче можемо знайти цю музику. Нам не вистачає, як не дивно, саме бажання самого суспільства звернути на це увагу. Щоб це стало мейнстримом, принаймні культурним мейнстримом. Тому що у нас акцент суспільства звернен, наприклад, на Чемпіонат Світу по футболу, на «Євробачення», на кінець світу, ще на якісь попсові речі. Треба, щоб люди самі захотіли стати естетами. Коли вони захочуть бути естетами, тоді вони знайдуть собі цю інформацію.

Андрей: Я согласен во многом. На самом деле в Украине есть интересные проекты, но отсутствуют те механизмы, по которым музыка доносится до слушателя. Именно потому, что они не востребованы с точки зрения слушателя. Именно поэтому не существует в Украине таких медиа, которые только бы на это и работали, на интеллигентную публику, на интеллектуальную публику. Поэтому интеллектуальной и интеллигентной публике приходится довольствоваться Интернетом и не украинскими ресурсами. Миссия фестиваля в том и заключается, что мы пытаемся, как можем, заполнить эти промежутки. Фестиваль сам по себе является таким носителем, который помогает этой музыке быть услышанной большим количеством людей. Мы собираем зарубежных промоутеров, зарубежных агентов на фестиваль, мы таким образом контактируем их с интересными украинскими, российскими новыми проектами. Это раз. Второе – это свой взгляд на качественный, абсолютно достойный украинский джаз. Например, мы полгода назад издали диск, который дальше уже распространяется в профессиональном сообществе, за рубежом, на фестивалях, для агентов, для наших друзей. Потому что, опять же, не только украинские медиа, но и украинские сети магазинов, в которых продаются диски, они так же не приспособлены. Скорее всего, потому что нет спроса адекватного, никто его не формирует. И, конечно, мы помогаем музыкантам, есть интересные проекты, мы по мере возможностей продвигаем их на интересные музыкальные фестивали за рубеж. Конечно, любая альтернативная музыка не может развиваться без адекватной поддержки. В нашей стране не существует адекватной поддержки джазовой музыки, не существует поддержки этно-музыки, такой государственной программы не существует. Глобально очень сложно вывезти украинских музыкантов за рубеж на фестивали. Если бы была хотя бы простейшая поддержка, в той форме, что ребятам просто оплачивались расходы на проезд, можно было бы очень многое сделать. В Украине получили бы мировое продвижение очень многие проекты. В общем, мы работаем над этим.

Понравился ответ? Поделись:

Тарас:
0
Что для вас настоящий джаз-клуб? Каким он должен быть? Есть ли в Украине на сегодняшний момент заведения, которые попадают под эту категорию?
Олег Скрипка:
В мене був досвід в Берліні, я абсолютно випадково для себе потрапив в джаз-тусовку. У них є проект на рівні міста, вони роблять «Джазові понеділки», по-моєму. Там мережа кав’ярень, куди можна прийти, вхід 5 чи 10 євро, ти сідаєш, за ці 10 євро тобі ще пиво дають. І виявляється, що ти можеш просто слухати світових зірок джазу. Все це проплачує мерія Берліна, для кав’ярні це абсолютно безкоштовно. Я не знав, ми просто випадково зайшли, але я розумів, якого рівня ці музиканти. Такого рівня, ясна річ, немає в Києві взагалі. Тому що, як Андрій сказав, ми чекаємо на якусь програму, на бажання чиновників створити такі речі. Я признаюсь, я не з джазової тусовки, але я чув, дуже багато Коган робить, я знаю, що йому нелегко, але він має допомогу, якісь люди, які мають фінансові можливості, вони допомагають. Є якісь фестивалі, «Джаз Київ», ще якісь, вони відбуваються. Колись було «Динамо-люкс» (джазовий відпочинок), колись були в «44» джазові вечори, але такого культового місця немає. Я можу провести паралель з рок-музикою, чи з етнічною, - ті ж самі проблеми. Треба з цієї культурної ями вискочити якось, щоб дійсно Київ міг називатись культурним містом. Поки що такого немає, щоб були джазові тусовки, літературні тусовки, етнічні тусовки, інші. Наших приватних зусиль поки що не вистачає.

Понравился ответ? Поделись:

Ярослав:
0
Андрею Слабинскому: я так понимаю, программа фестиваля составлена не полностью. С какими еще артистами ведутся переговоры? Кем еще собираетесь удивить, помимо уже заявленных исполнителей...?
Андрей Слабинский:
Программа составлена, просто, может быть, что-то еще не заявили окончательно. На самом деле с самым интересным уже можно ознакомиться, будут еще пакетом выложены не менее интересные новые российские, украинские и белорусские проекты. Было очень много предложений, мы пока еще определяемся. Я думаю, что через неделю-другую до конца июля уже можно будет понять новые имена. О Далере Назарове я уже сказал, это культовый узбекско-таджикский-среднеазиатский музыкант, который ждет всех на закрытии фестиваля на большой сцене. И еще есть абсолютно интереснейший музыкант, тот, который еще нигде не фигурировал, - Джерри Бергонзи. Это американский саксофонист, который разработал десятки методик игры на саксофоне. Он выступит на закрытии, на Волошинской сцене, которая посвящена современному джазу. Вот, пожалуй, и все. Все остальное на сайте. Да, забыл совсем сказать, - «АукцЫон». «АукцЫон» - это лучшая иллюстрация атмосферы «Джаз Коктебеля», на мой взгляд, это прекраснейшая музыка. Если брать рок с импровизациями, это «АукцЫон». Во-первых, потому что много импровизируют, выступления не похожи одно на другое, все зависит от настроения. И второе, конечно же, «АукцЫон» очень многое связывает с русской поэзией. И в таком месте, как Коктебель, который пошел от Волошина, я думаю как раз вот эта составляющая, проявится еще сильнее. Это будет совершенно невероятное шоу.

Понравился ответ? Поделись:

Джонни Чикенс:
0
Олегу Скрипке: Олег, на концерт какого джаз-коллектива из ныне выступающих (или когда-либо выступавших) вы бы с удовольствием попали? Андрею Слабинскому: Андрей, будут ли в этом году на фестивале дневные бесплатные концерты? Спасибо за внимание.
Андрей Слабинский:
Олег: Я ж рокер, я хотів би на якійсь рок потрапити. Наприклад, на System of a down. Ясна річ, що було б класно Армстронга живцем почути. Я признаю, що я не дуже знаю джазових виконавців.

Да, будут. Наши партнеры «Kiss FM», как ни странно, хотя они занимаются электронной музыкой, готовят дневные программы. С одной стороны вроде как электронная музыка, с другой стороны – так, чтобы на пляже поваляться и чтобы удовольствие получить. Вот такие будут дневные программы: диджейские с живыми музыкантами.

Понравился ответ? Поделись:

Надія/ Одеса:
0
Одеса досі пам’ятає етно-диско вечорниці, які завдяки Олегу зібрали неймовірну кількість учасників у вишиванках. А може варто і джазовий фестиваль повторити в Одесі після Коктебелю?!... ;)
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Олег: Це питання більше до мерії Одеси. Якщо мерія Одеси захоче, ясна річ, ми зробимо. Тут ноу-хау є, музиканти є, все є. Причому, в цьому році я 4 чи 5 разів грав джаз в Одесі, це означає, що Одеса взагалі може бути джазовою Меккою України. Там є можливість створити величезний джазовий фестиваль, люди на джаз ходять. Свою українську програму я три рази возив в мюзік -хол «Уточкін», квітки продавались за два тижні, люди сварились за місця і тому подібне. В мене є друзі, як раз організатори цих концертів, може вони і потянуть цей фестиваль.

Андрей: Хочу добавить, что когда проходит очередной «Джаз Коктебель», неделю-две идут афтерпати по всей стране. Во всех больших городах, независимо ни от мэрии, ни от чего, собираются люди, несколько сотен человек, устраивают вечеринки. В Одессе, Днепропетровске, Харькове…

Понравился ответ? Поделись:

Виталий Лисовский:
0
Уважаемый Олег! А Вы бывали в Каменце-Подольском? И когда можно услышать Вас в Каменце-Подольском?
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:


Олег: В Кам’янці-Подільскому я був приблизно рік тому, ми грали на фестивалі «Рок Січ». Класне місто, абсолютно лицарське, середньовічне місто. І були проекти, були перемовини робити якісь фестивалі в Кам’янці-Подільскому, все, як завжди, пов’язано з фінансуванням і бажання влади це зробити. Там мерія хотіла це зробити, але проблеми з фінансуванням.

Андрей: Я еще добавлю по поводу Каменец-Подольска. Очень большой респект местным властям. Я припоминаю, что полгода назад на первой большой конференции в Крыму, на которой собрали многих организаторов джазовых фестивалей Украины, заместителю мэра Каменец-Подольского просто аплодировали. Это человек с западным образованием, то ли Гарвард он окончил, то ли еще что-то такое. Да, город небольшой, поэтому у них есть нюансы с финансированием, но город идет абсолютно правильным путем. Как можно говорить много хороших слов в адрес жителей и мэрии Берлина, так и в Каменец-Подольском они идут по такому же пути, потому что подход мэрии к развитию города в корне отличается от подхода других украинских городов.

Понравился ответ? Поделись:

Лана:
0
Олегу Скрипке: Нравится ли Вам участвовать в фестивалях? На каком фестивале Вы хотели бы выступить в качестве участника? Что для Вас фестиваль "Країна мрій"? Андрею Слабинскому: Ваше мнение, как будут развиваться фестивали в будущем? Чем, кроме музыки, Вы сможете нас удивить на "Джаз Коктебеле"?
Олег Скрипка:
Фестиваль для артиста – це мета існування. Артисти створюють свої проекти, щоб рано чи пізно опинитись на сцені великого, масштабного фестивалю. На другій позицій ідуть клуби та інші виступи. Тому, без фестивалів культурне життя неможливе взагалі. Як музикант, ти довгий час чекаєш, поки тебе запросять на великий фестиваль, де ти зможеш проявити себе, якісно зіграти і тому подібне. Є гарні фестивалі, є фестивалі, не зовсім комфортні, тому я сам почав створювати фестивалі. В мене є бачення, як це має бути, так щоб було комфортно мені, комфортно глядачам, комфортно артистам. Знову ж повторюсь: фестиваль – це центрове для артиста. Взагалі, через фестивальне життя і будується культурне життя в країні. Фестивалі є векторами, флюгерами, показують, в яку сторону треба рухатись, що слухати. Я знаю багато фанатів, які живуть від фестивалю до фестивалю. Це справжнє фестивальне життя, вони знайомляться, тусуються, спілкуються. Закінчується фестиваль і вони готуються до інших фестивалів. Я так розумію, що це повелось ще з 70-х років, були фанати, які запустили американський фестиваль «Вудсток», і в принципі кожен фестиваль – це якесь відлунання від «Вудстока».
Гарних фестивалів дуже багато. Ми, коли жили у Франції, основне життя – це фестивалі. Наш перший концерт був на самому більшому французькому фестивалі «Весна в Буржі», це один із найбільших фестивалів Європи, який об’єднує і музику, і літературу, і джаз, і рок, і попсу, і все-все підряд. Дуже великий фестиваль.
А взагалі, один з найперших своїх концертів ще в РСРС ми зіграли на фестивалі «Форум» у Вільнюсі в 88 році. На той час це був дуже потужній професійний міжнародний рок-фестиваль. В мене є великий досвід фестивалів, я знаю, що це для музиканта найважливіше.

Понравился ответ? Поделись:

аліна:
0
Олег Скрипка, як часто доводиться розмовляти російською?
Олег Скрипка:
Часто доводиться розмовляти російською, ясна річ. По-перше, ми живемо в російськомовному середовищі. 60-70% в мене спілкування українською мовою, 20-30% - російською і по 10% - французькою та англійською. В рамках СНД розмовляємо російською мовою, а в Європі, якщо не розуміють французьку мову, я розмовляю англійською.

Понравился ответ? Поделись:

Алиса:
0
Какое ваше любимое блюдо?
Олег Скрипка:
Борщ, звичайно :) А зараз, коли спекотно і взагалі в сезон, найулюбленіша страва ще з дитинства – зайти в огород, вирвати помідора, витерти об футболку і з’їсти.

Понравился ответ? Поделись:

Светлана:
0
Олег, на "Славянском Базаре" Вы подружились с группой "Серебряная свадьба", что не осталось незамеченным. Планируете ли вы совместный музыкальный проект в будущем?
Олег Скрипка:
Взагалі, сталось так, що ми, як могікани. Ми з «Серебряной свадьбой» - це два колективи, майже єдині в СНД, які працюють в напрямку кабаре. Мені дуже приємно і я пишаюсь, що так нас доля звела разом. Я думаю, що в майбутньому у нас будуть проекти. Я б сказав, що це повністю французьке чи європейське шоу, тільки на російській мові. Дуже класна культура, богемна подія. Я б хотів, щоб вони в Київ приїхали, може зробимо якісь спільні проекти.

Понравился ответ? Поделись:

Карина:
0
Кто еще из звезд будет на фестивале?
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Андрей: Я бы предложил смотреть программу и самим определять, кто звезды, кто не звезды. У нас в программе каждая позиция – это очень осознанный выбор и очень хорошие музыканты. А уже, как бы, «звезды - не звезды» – каждый решает сам, для себя делает выбор.
Олег: Мені здається є такий комплекс у глядачів, і коли ти робиш фестиваль в цьому є проблема. Наприклад, в тебе програма, яку ти ретельно рік працюєш, а люди чекають «а коли буде Скрипка»? Тобто треба зрозуміти – в таких фестивалях фуфла немає взагалі. Тобто, всі зірки. Ти, наприклад, можеш вибрати по стилю, але неякісного немає. Люди просто звикли, до речі, ми цей спадок маємо, що грають якийсь непотріб, а в кінці ставиться якась зірка. І люди ідуть на зірку, тому що це ім’я. Ми як раз і ламаємо ці стереотипи. Всі класні, просто ти вже дивись, якщо ти витримаєш 8 годин – то на всі 8 приходь і це буде 100% якості. Це все одно, як у мене запитують: «Олеже, які у Вас улюблені пісні?»… Якщо б вони були не улюблені, я б їх взагалі не написав. Написати пісню, яка мені не подобається – це ж абсолютний абсурд. Якщо Андрій їздить по всьому СНГ, шукає ці гурти, хіба він буде ставити гурт, який йому не подобається?
Андрей: Это абсолютно исключено. Я арт-директор, но все решения принимаются коллегиально, что помогает избежать субъективизма. В любом случае все номера очень хорошие и я просто призываю людей изучать программу, потому что очень много у нас новых имен. Это очень известные люди в самых разных европейских странах, в Америке, но мы практически всех везем сюда впервые. Нам это интересно, потому что мы их видели и считаем нужным показать их здесь. Или мы доверяем нашим друзьям, которые находятся в Европе.
Кстати, еще одно соображение: программа фестиваля делается таким образом (так как туда очень долго ехать), чтобы людям на эти несколько дней было что послушать. Чтобы не ехать ради какой-то звезды, а просто обновить свой кругозор, услышать то, чего никогда не слышали, но то, что точно понравится.

Понравился ответ? Поделись:

Андрій:
0
Як буде розвиватись фест "Країна Мрій"? Чи будуть залучатись світові зірки року?
Олег Скрипка:
В чистому вигляді рок не грається на «Країні мрій». До речі, десь 90% заявок на «Країну мрій» ми отримуємо від рок-гуртів. Але рок-гурти, які чистий рок грають, ми не запрошуємо на «Країну мрій». Може я на себе беру таку місію – представити ті гурти, які не приїжджали, у яких іншого шансу не було в Україні. І часто вони дуже швидко стають зірками. Такий гарний приклад – французький гурт Red Cardell. Ніхто про них не чув, вони виступили на «Країні мрій» і відразу стали зірками. Найвідоміший французький гурт в Україні – це Red Cardell. Хоча вони менш відомі у Франції. Всі питають, а коли вони знову прийдуть. Вони не прийдуть, тому що ми привеземо інші гурти – це ідея фестивалю. У нас були відомі зірки на фестивалі, які коштували дорого, це два виконавці – Наташа Атлас і алжирець Халед. Але це були золоті часи перед кризою, ми могли собі дозволити. На сьогоднішній день ми не можемо собі дозволити дорогих виконавців, але ми звертаємось до відвідувачів фестивалю «Країна мрій», що там слабких виконавців просто не буває, це неможливо. Якщо ви бачите в нашій програмі виконавця, це дійсно цікаво. Ви можете знайти їх на YouTube, щоб ознайомитись перед тим, як йти на фестиваль.
А як буде розвиватись «Країна мрій»? За рахунок географії, нам вже третій рок поспіль вдалося зробити фестиваль у Львові, в цьому році один день фестивалю зробили в Пермі. Дасть Бог, ми будемо робити такі поодинокі вилазки чи робити фестивалі десь за кордоном. Надходять такі пропозиції. Хотілось би не лише закордонних виконавців привозити сюди, але і українців привозити за кордон.

Понравился ответ? Поделись:

крістіна:
0
Добрий день, шановне панство :) До вас такі питаня! 1. Одяг якого бренду ви носите? 2. Як підтримуєте вітчизняного виробника?
Олег Скрипка:
От у мене футболка зараз Boxeur des rues - це альтернативний французький бренд із Марселя. А вітчизняний виробник? У мене велика кількість вишиванок, на кожній «Країні мрій» їх купую. Взагалі у мене це робочий одяг, на сцені я користуюсь етнічним одягом. А взагалі в брендах я не дуже розбираюсь.

Понравился ответ? Поделись:

олег:
0
привет из Витебска, от осимира от стары ольса! от чердачка)))
Олег Скрипка:
Я можу розказати. «Чердачок» - це афтерпаті у Вітебську. Я, чесно кажучи, не пам’ятаю, коли я приймав участь у сейшенах, хіба що це було в Казані після «Сотворения мира». А «Чердачок» - це такій простір, якій дійсно спонукає щось таке гарне зіграти, справжня альтернативна атмосфера. Мені здається, альтернативна творча атмосфера, яку не вдавалось створити в якихось клубах в Києві. Принаймні, я в Києві такого не зустрічав. І ми там зіграли якусь таку дуже вільну версію «Весни», з білоруськими музикантами поспівали разом, я від себе не чекав навіть такого. Це від того, що там така аура.

Понравился ответ? Поделись:

Оленка:
0
Хто зі Спайс Гьолз вам подобався? )))))))))
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Андрей: Я не знаю никого :)
Олег: В якому розумінні? Як співачки? Я не думаю, що я помітив їх особливі таланти, як співачок. А як жінки вони всі виглядають гарно, тому що це продукт. Я багато їздив за кордоном і скажу вам, що там таких людей не існує, як Spice Girls, таких дівчат просто в тих країнах не буває. А у нас в Україні таких дівчат багато, і тому мені як чоловіку звертати увагу на Spice Girls немає жодного резону.

Понравился ответ? Поделись:

ми-ми:
0
Олег, добрый день. А настроение бывает джазовым?) Когда такое было у вас в последний раз? А какое настроение у вас частно?( опишите это стилем музыки) спасибо
Олег Скрипка:
Джазовим настрій може бути запросто. Особливо зараз в таку спеку, грати треш-рок – це неможливо. Для джазового настрою Крим вибраний не випадково, тому що дійсно буває такий елегантний настрій, коли хочеться щось таке вишукане-оксамитове заграти та заспівати. Я в принципі філософські на це дивлюсь, що зацікавленість джазом в Україні пояснюється врешті-решт побудовою буржуазного суспільства. Буржуазного в гарному розумінні. Тому що джаз – це музика щира, чиста. Але все одно, це музика боротьби з якоюсь тотальною несправедливістю. Велику кількість нюансів можна передати тільки через джаз. Рок-музику я обожнюю, фольклорну музику я теж обожнюю, але великий спектр якихось настроїв можна передати тільки через джаз.

Понравился ответ? Поделись:

аня:
0
Олег, как вы спасаетесь от жары, которая стоит в Киеве?
Олег Скрипка:
Я народився в Таджикистані і для мене це прохолодно. Пам’ятаю з дитинства, що було набагато гарячіше. Я спеку нормально переношу.

Понравился ответ? Поделись:

валентина:
0
Олег. менi здается , що Ви- украiнець,спiвак,чоловiк , який не мае меж, вселенна - ваш дiм, джаз - тiльки одна магiчна частка вашоi душi, чи не виникало в вас бажання поринути в свiт во сточноi рагi, пластичностi i вiчностi... Запрошуемо Вас до Харкова на фестиваль " Сад божественних пiсень", присвяченний 300 рiччю з дня народження Г.С. сковороди - этно фестиваль на 26 вересня в Харковi
Андрей Слабинский, Олег Скрипка:
Олег: Класно! Ну це філософ! Я просто скидаю капелюха! Із задоволенням я б приїхав. Я не чув про цей фестиваль.
Андрей: Дуже сильна ідея. Хочеться відвідати.
Олег: Ми з Андрієм може разом, якісь буддистські зачіски зробимо та поїдемо :)

Понравился ответ? Поделись:

Комментарии (2)

символов 999

Новости партнёров

Новости tochka.net

Новости партнёров

Loading...